1 Ağustos 2012 Çarşamba

Roy Umutlu



Son yıllarda ABD basketbolunda mental gücü yüksek, oyun bilgisi üst düzeyde oyuncular görmek zorlaşıyor, oyuncuların yetiştiriliş tarzı da bunda büyük pay sahibi.Brandon Roy'sa atletizmle değil zekasıyla oyununu yükselten bir oyuncu Roy.

Basketbolu bırakması hayal kırıklığı olduğu gibi dönüşü de büyük bir sevinç oldu.Minnesota'ya, Rick Adelman takımına katılması da onun için en iyisi oldu aslında, düzeni bozuk takımlara gitmek yerine oyuncusundan en yüksek verimi alan Adelman her zaman iyi bir şans olur oyuncular için.Sınırlı Houston kadrosuyla zamanında çok başarılı işler çıkarıp hep iyi bir takım olarak tuttu Adelman, Houston'ı.Yao'lu dönemde McGrady sakatken yapılan 22 galibiyet serisiyse unutulmazlar arasındadır hâla.

Roy 3 numaralı yeni formasıyla

Roy'a dönelim.Yıldız oyuncu dönüşüyle ilgili açıklamalar yaptı.Bilindiği gibi Portland amnesty hakkını kullanarak Roy'u serbest bırakmış ve kontratının geri kalan 63 milyon doları ona ödenirken bu miktar Portland salarysinden gitmemişti.2006 NBA Draftında 6. sıradan Minnesota tarafından seçilip uğursuz Portland topraklarına gitmişti Roy, sağlam kalamadı tabi ama o basketbolsuz yaşayamadığını söyledi ve ona ilk kucak açan takıma geri döndü.Onu takas ettiği için köpekler gibi pişman olan takıma belki de.

Roy yaptığı açıklamada ise  emekliliğin resmî bir kararı olmadığını söyledi ve basketboldan ayrı olan dönemini şöyle anlattı "Birkaç ay oturduktan sonra karar verdim ve 'Hey, basketbol oynamayı bırakmak istemiyorum" dedi.İleri gitmeye devam etmek istiyorum, bu asla benim söylediğim bir yer değil.Bu, sadece bir aradan fazlasıydı."

2 yıl için 10.4 milyon dolara Minnesota'yla anlaştı.Roy gelecekle ilgili yaptığı açıklamda "10. adam olmak istediğim yer değil.Oraya gidebilmek ve takımın bir adım sonrasında önemli parçalarından biri olmak için çalışmak istiyorum.Burada parçaların uyumlu olduğunu düşünüyorum." dedi ve kendisi için "Kobe Bryant olduğumu söylemiyorum ancak vücudumu gerçekten iyi hissediyorum.Önceden beri hep çalışıyordım, kilo da almadım.Başarmak için heyecanlıyım."

Roy ayrıca espirili bir dille 30 dakika gibi ortalamalarla oynamak istediğini de söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder