2 Ağustos 2012 Perşembe

Rivers "Allen'ın Gidişinden Ben Suçluyum"



Ray Allen'ın Boston'dan gidişinin önemli nedenlerinden biri de Rajon Rondo'yla gittikçe kötüleşen ilişkileri olarak gösteriliyordu.Ancak koç Doc Rivers bu ayrılıkta suçlunun kendisi olduğunu söyledi.

Tecrübeli koç yaptığı açıklamada "İnsanlar Rondo'yla ilgili bahaneleri kullanabilir, böyle bir şey var, şüphe yok.Ancak bu Rondo'dan çok benle ilgili.Rondo'ya topu veren benim.Rondo'nun liderliği daha çok üstlenmesi kararını alan benim.Bu, oyuncuların bunu seveceği anlamına gelmez ve Ray de bunu sevmedi." dedi ve şöyle devam etti

"Allen'ın ayrılırken söylediği her şeyi düşünüyorum da 'Hücumun daha çok parçası olmalıyım' Her şeyin arkasında Rondo vardı.Ve buna bakıp diyorum ki 'Bu, Rondo'nun hatası değil.' Bu Rondo'dan benim istediğim şeydi ve Rondo bunu yapmalıydı."

Rivers ayrıca Allen'ın ilk beşteki yerini Avery Bradley'e kaptırmaktan da çok etkilendiğini söyledi.Ancak oynadığı pozisyonda Wade'in bulunduğu Miami'de Allen'ın hücumda daha fazla rol alıp almayacağı şüpheli.Rivers da bu konuyla ilgili "Ray, Ray için en iyi olanı yapmak zorundaydı.Ancak şunu söylüyorum ki Miami'de ilk beş başlamayacak ve topu daha fazla alacağı konusunda şüpheliyim.Ancak Ray, Paul, Garnett ve Kobe gibi oyuncuların başka bir yere gitmesi kolay oluyor ve bunu yapıyorlar."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder